Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S

Ce este Nexus Catering?


Preluarea, producţia şi livrarea comenzilor - un pachet software integrat

Nexus Easy Retail Catering are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată şi automatizată să preia comenzi din diverse surse: telefonic, din site-ul NEXYSHOP Catering, din site-ul B2B ContClient, din programări repetitive şi online prin API de pe orice site şi/sau aplicaţie externă.

Funcţionalităţi Premium

Funcţionalităţi Premium

Nexus Easy Retail Catering oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională, la o organizare mai bună şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor.

Echipamente Retail

Echipamente Retail

Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Catering este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.

Control centralizat

Control centralizat

Mult mai simplu pentru reţele de catering sau pentru locaţii cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.

Interfaţă configurabilă

Interfaţă configurabilă

Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.

Reţele de magazine

Reţele de magazine

Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de catering şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între bucătării şi centru.

Hardware

Hardware

Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.

Identificare apelant

Identificare apelant

Utilizând aplicaţia Nexus SoftPhone nu numai că vă recunoaşte automat apelantul ci şi deschide o comandă nouă de catering în care selectează clientul asociat numărului apelant.

Comenzi în derulare

Comenzi în derulare

În orice moment se poate consulta statusul comenzilor preluate, având posibilitatea de a le redeschide pentru a suplimenta sau elimina anumite produse sau pentru a muta comanda pe altă cursă.

Planificare livrare

Planificare livrare

Aplicaţia oferă variante multiple de închidere a unei comenzi: predare imediată către client, ridicare personală de la locaţie la o anumită ora, sau livrare la domiciliu cu maşinile proprii.

Rapoarte pentru livrare

Rapoarte pentru livrare

Emitere simplă a rapoartelor asociate livrarii: bonuri fiscale, note de plată, centralizator livrare, etichete pentru fiecare produs în parte şi borderou livrare pentru şofer.

Mini-rapoarte

Mini-rapoarte

Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru operatori, casieri, etc cum ar fi: încasări pe soferi, încasări pe departamente, vânzări pe grupe de produse, etc.

Modalităţi de preparare

Modalităţi de preparare

Operatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.

Meniuri

Meniuri

Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.

Comunicare

Comunicare

Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.

Plăţi configurabile

Plăţi configurabile

Nexus Catering oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.

Stocuri

Stocuri

Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.

Retururi

Retururi

Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.

Raportare configurabilă

Raportare configurabilă

Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.

Fidelizare clienţi

Fidelizare clienţi

Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.

Securitate

Securitate

Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.

Log de operare

Log de operare

Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.

Video-Log

Video-Log

Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).

Registru de casă

Registru de casă

Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.

Puncte de fidelitate

Puncte de fidelitate

Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.

Vouchere PrePay

Vouchere PrePay

Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.

Coş în aşteptare

Coş în aşteptare

În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.

Confirmare recepţie

Confirmare recepţie

Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.

Comenzi aprovizionare

Comenzi aprovizionare

Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.

Mişcări stocuri

Mişcări stocuri

În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.

Ultimele articole din blog pentru Nexus Catering


  •    
  • Acord de licenţiere