Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus Easy Retail Catering

Nexus Easy Retail Catering progres

loading

Ce este Nexus Catering?


Nexus Easy Retail Catering are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată şi automatizată să preia comenzi din diverse surse: telefonic, din site-ul NEXYSHOP Catering, din site-ul B2B ContClient, din programări repetitive şi online prin API de pe orice site şi/sau aplicaţie externă.

Funcţionalităţi Premium

Funcţionalităţi Premium

Nexus Easy Retail Catering oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională, la o organizare mai bună şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor.

Echipamente Retail

Echipamente Retail

Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Catering este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.

Control centralizat

Control centralizat

Mult mai simplu pentru reţele de catering sau pentru locaţii cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.

Interfaţă configurabilă

Interfaţă configurabilă

Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.

Reţele de magazine

Reţele de magazine

Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de catering şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între bucătării şi centru.

Hardware

Hardware

Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

icon

Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.

icon

Identificare apelant

Utilizând aplicaţia Nexus SoftPhone nu numai că vă recunoaşte automat apelantul ci şi deschide o comandă nouă de catering în care selectează clientul asociat numărului apelant.

icon

Comenzi în derulare

În orice moment se poate consulta statusul comenzilor preluate, având posibilitatea de a le redeschide pentru a suplimenta sau elimina anumite produse sau pentru a muta comanda pe altă cursă.

icon

Planificare livrare

Aplicaţia oferă variante multiple de închidere a unei comenzi: predare imediată către client, ridicare personală de la locaţie la o anumită ora, sau livrare la domiciliu cu maşinile proprii.

icon

Rapoarte pentru livrare

Emitere simplă a rapoartelor asociate livrarii: bonuri fiscale, note de plată, centralizator livrare, etichete pentru fiecare produs în parte şi borderou livrare pentru şofer.

icon

Mini-rapoarte

Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru operatori, casieri, etc cum ar fi: încasări pe soferi, încasări pe departamente, vânzări pe grupe de produse, etc.

icon

Modalităţi de preparare

Operatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.

icon

Meniuri

Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.

icon

Comunicare

Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.

icon

Plăţi configurabile

Nexus Catering oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.

icon

Stocuri

Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.

icon

Retururi

Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.

icon

Raportare configurabilă

Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.

icon

Fidelizare clienţi

Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.

icon

Securitate

Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.

icon

Log de operare

Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.

icon

Video-Log

Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).

icon

Registru de casă

Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.

icon

Puncte de fidelitate

Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.

icon

Vouchere PrePay

Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.

icon

Coş în aşteptare

În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.

icon

Confirmare recepţie

Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.

icon

Comenzi aprovizionare

Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.

icon

Mişcări stocuri

În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.

Ultimele implementări Nexus Catering

logo
ANOMISSUR PRO S.R.L.

Implementat de către NEXUS MEDIA s.r.l.


- pentru o mai bună gestionare a ingredientelor consumate, pentru analiza corectă a veniturilor și cheltuielilor, inventarierea stocurilor, operarea directă cu xml-urile provenite din SPV.

Restaurante Restaurant Cluj
logo
CRIBOSER SRL

Implementat de către NEXUS MEDIA s.r.l.


- transmiterea automată in e-factura, urmărirea leasing-urilor, a documentelor periodice specifice vehiculelor, a garanțiilor de execuție, înregistrarea diurnelor acordate salariaților si a sporurilor aferente

Expeditie marfuri ERP Bihor

  •    
  • Acord de licenţiere