Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Mod operare oferte clienți


Partea de ofertare reprezintă o verigă extrem de importantă în activitatea unei companii care are ca obiect de activitate vânzarea de produse sau de servicii. Modulul de Oferte clienți din Nexus vizează crearea unei evidențe a produselor/serviciilor ofertate, a termenului de valabilitate și a acceptării ofertei de către client.

 

Mod operare oferte clienți

 

Adăugarea unei oferte noi se poate efectua atât prin metoda simplă, cât și prin copiere, dacă vom configura ce anume dorim să fie copiat din antet pe ofertele noi introduse.

Antetul documentului conține toate informațiile necesare pentru identificarea partenerului, respectiv: denumire, agent de vânzare, adresă de livrare, dar și date aferente valabilității și plății.

Partea de linii reprezintă produsele și serviciile ce constituie obiectul ofertării.

 

Mod operare oferte clienți

 

Adăugarea de produse sau servicii

 

Asistentul de adăugare ne oferă posibilitatea de a adăuga prin selectare rând pe rând a articolelor sau prin selectare din nomenclator după anumite clase de produse.

 

Mod operare oferte clienți

 

De asemenea, putem prelua integral sau parțial articole din alte oferte.

 

Mod operare oferte clienți

 

Adăugarea prin copiere a unui document nou

 

Această opțiune ne dă posibilitatea de a genera un document nou în care să păstrăm de exemplu: agentul de vânzare, perioada de valabilitate, clientul, persoana ce se ocupă de pregătire etc.

Poziționându-ne în interiorul unui document, apăsând rozeta de setări din dreapta sus, se deschide spre editare fereastra cu toate câmpurile ce pt exista în document. Pe coloana denumite ”Copie” vom bifa acele câmpuri pe care dorim sa le copiem la adăugarea unui nou document.

 

Mod operare oferte clienți

 

Asistenți pe document

 

Conversie la alt deviz

 

Pentru situația când se dorește schimbarea valutei în care se vor calcula prețurile de vânzare

 

Mod operare oferte clienți

 

Actualizare prețuri

 

Se va utiliza când dorim să preluăm prețurile actualizate de pe lista de preț aferentă gestiunii și contului produsului.

Ofertă de preț/Lista ce a fost modificată de la momentul ofertării:

 

Mod operare oferte clienți

 

După apelarea asistentului de Actualizare prețuri, regăsim pe ofertă noile valori:

 

Mod operare oferte clienți

 

Reducere/majorare prețuri

 

Acest asistent ne ajută să operăm modificări de prețuri rapid:

 

Mod operare oferte clienți

 

Generare comandă din ofertă

 

Aceasta este metoda rapidă de a genera o comandă de client direct de pe oferă, cu preluare automată a informațiilor deja înregistrate:

 

Mod operare oferte clienți

 

Mod operare oferte clienți

 

Evidența ofertelor care s-au transformat în comenzi de la clienți

 

Mod operare oferte clienți


  •     Câmpuri disponibile
  • Prezentare interfață